Posted by Unknown On 11:28 AM


In this Maya animation tutorial we will learn about the intuitive and fun animation tools of Maya. We'll learn everything from how to set up animation preferences and create key frames, to learning how animation can be modified from Maya's Timeline and Graph Editor.
We'll learn how to animate objects along a path, how to work non-linearly and non-destructively with the help of the Trax Editor and animation layers. We'll learn how to animate with constraints and even cover helpful tips on how to improve your productivity.


Course Details
Run Time : 4h 21m
Release Date : February 25, 2013
Author : Delano Athias
Required Software : Autodesk Maya 2013


Harga ditetapkan berdasarkan jumlah DVD bukan berdasarkan banyaknya tutorial. Harga Per DVD Rp 8.000 dan jika membeli banyak maka akan mendapatkan diskon.

2 comments:

  1. ini
    sofware apa tutorial gan,..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini sofwarenya untuk mendisign animasi, menurut kabar yang saya dengan Upin ipin dibuat dengan sofware ini. Sofware ini lumayan susah bagi yang belum ngerti dan menunya segunung. Ini adalah path tutorial basic untuk memahami Maya. Tapi saya mohon maaf gan sebenarnya semua tutorial yang saya share berasal dari www.Digitaltutors.com dan itu harus bayar. maka dari itu saya mencoba mencarinya tapi gk semudah kaya ee aja hehehe :-d kalo ada yang linknya broken kasih tau aja. tpi kalo yang di atas saya belum coba download soalnya torrentnya lama $-)

      Delete